Cursos d'acció social i comunitària

Eines i recursos per ajudar-te en la tasca de treball i intervenció social

Fas tasques de servei comunitari o treball social o t’agradaria fer-ne? Et dediques a la intervenció socioeducativa? Amb els nostres cursos d’acció social i comunitària, adquiriràs recursos i desenvoluparàs competències específiques per a aquest camp, aprenent a identificar les necessitats de cada col·lectiu i a donar-hi resposta. Formem professionals apassionats per aconseguir una societat més justa i cohesionada. T’oferim eines i coneixements relacionats amb la intervenció socioeducativa en diferents àmbits: infància i adolescència en risc, persones grans, educació emocional, creixement personal i autoconeixement, entre d’altres, ajudant-te a millorar la teva tasca d’intervenció social. Sabies que tenim cursos online, cursos subvencionats per a persones a l’aturcursos subvencionats per a treballadors/es en actiu? Descobreix-los i consolida les teves habilitats! 

Cursos d’Acció social i comunitària

Gratuït
1 - 10 de 31 resultats

Curs d’Estratègies del control de l’Estrès, el Burnout i els Riscos Psicosocials

  • Modalitat: Online
  • Codi del curs: 25892
  • Durada del curs: 20h
  • Curs Subvencionat
  • Inici: 13/11/2025 Fi: 11/12/2025
Subvencionat

Curs de Noves Economies Socials i Solidàries online subvencionat

  • Modalitat: Online
  • Codi del curs: 25287
  • Durada del curs: 8h
  • Curs Subvencionat
  • Inici: 19/11/2025 Fi: 03/12/2025
Subvencionat

Curs de monitor/a de lleure Nadal

  • Modalitat: Presencial
  • Codi del curs: 25018
  • Durada del curs: 285h
  • Inici: 21/11/2025 Fi: 31/12/2025
  • Club d’Esplai Bellvitge (Hospitalet de llobregat)
240 €

Certificat de Mediació Comunitària i Contextos Socials d’Intervenció

  • Modalitat: Presencial
  • Durada del curs: 50h
  • Curs Subvencionat
  • Centre Esplai (El Prat de Llobregat)

Certificat de Mediació Comunitària subvencionat

  • Modalitat: Semipresencial
  • Durada del curs: 460h
  • Curs Subvencionat
  • Club d’Esplai Bellvitge (Hospitalet de llobregat)

Certificat Professional de Promoció per a la Igualtat de Dones i Homes subvencionat

  • Modalitat: Semipresencial
  • Durada del curs: 610h
  • Curs Subvencionat
  • Centre Esplai (El Prat de Llobregat)

Tenim cursos per a tots els gustos

Fem cursos per a persones a l'atur, cursos específics per a persones treballadores, cursos sobre educació com el curs de monitors/es o el de directors/es de lleure, cursos de vetlladors/es escolars, cursos d'atenció a la diversitat, cursos d'hostaleria i restauració, d'administració, d'acció social i comunitària, medi ambient, TIC, Tercer Sector, voluntariat,... Tria i remena i segur que trobaràs el que et convé!

Síguenos

¿No te pierdas nuestras ofertas!

  • Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.

Síguenos en las redes sociales

Som Fundesplai

Som una ONG que des de fa 45 anys treballem per l'educació i la felicitat dels infants, l'equitat, la inclusió social i la protecció de la natura.