Estàs a l’atur i vols formar-te? Estàs en el bon lloc! Som un Centre de Formació acreditat pel SOC i fem cursos subvencionats gratuïts per a persones a l’atur. Són cursos específics, amb un bon assessorament i orientació laboral i sobre diferents àrees temàtiques: lleure educatiu, TIC – Tecnologies de la informació i la comunicació, acció social i comunitària, administració, hostaleria i restauració, Tercer Sector… tenim un munt de cursos online, Certificats Professionals i altres tipus de formacions acreditades pel Servei d’Ocupació de Catalunya. No t’ho pensis més, aprofita l’atur per formar-te amb noves habilitats professionals o aprofundir en el teu propi àmbit. T’hi esperem…. i recorda que són cursos gratuïts! 😉
Certificat Professional de Confecció i Publicació de Pàgines Web subvencionat
- Modalitat: Semipresencial
- Codi del curs: 26017
- Durada del curs: 560h
- Curs Subvencionat
- Inici: 19/01/2026 Fi: 21/07/2026
- Centre Esplai (El Prat de Llobregat)
Certificat Professional de Gestió de Màrqueting i Comunicació
- Modalitat: Semipresencial
- Durada del curs: 710h
- Curs Subvencionat
- Centre Esplai (El Prat de Llobregat)
Certificat professional de Microinformàtica subvencionat
- Modalitat: Presencial
- Durada del curs: 410h
- Curs Subvencionat
- Centre Esplai (El Prat de Llobregat)
Tenim cursos per a tots els gustos
Fem cursos per a persones a l'atur, cursos específics per a persones treballadores, cursos sobre educació com el curs de monitors/es o el de directors/es de lleure, cursos de vetlladors/es escolars, cursos d'atenció a la diversitat, cursos d'hostaleria i restauració, d'administració, d'acció social i comunitària, medi ambient, TIC, Tercer Sector, voluntariat,... Tria i remena i segur que trobaràs el que et convé!
Síguenos
¿No te pierdas nuestras ofertas!
Síguenos en las redes sociales
Som Fundesplai
Som Fundesplai, una entitat sense ànim de lucre amb la missió d'educar els infants i joves, enfortir les entitats de lleure i el Tercer Sector, millorar el medi ambient i promoure la ciutadania i la inclusió social, amb voluntat transformadora.
Cada any formem milers de persones amb cursos en línia o presencials sobre temàtiques relacionades amb els nostres àmbits d’acció i amb professorat expert i en constant evolució.