Els nostres cursos d’atenció a la diversitat en centres educatius són un bon complement per a vetllador/es o monitors/es de lleure o mestres que volen aprofundir en aspectes de l’educació especial, aprenent estratègies i tècniques educatives per treballar amb infants amb dislèxia, TEA o autisme, TDAH, mobilitat reduïda, dificultats de parla,… Amb aquests cursos específics podràs fer un bon acompanyament dels infants amb necessitats educatives especials dins de l’escola inclusiva o a l’esplai. Prepara’t bé per realitzar amb èxit la teva tasca educativa!
Tenim cursos per a tots els gustos
Fem cursos per a persones a l'atur, cursos específics per a persones treballadores, cursos sobre educació com el curs de monitors/es o el de directors/es de lleure, cursos de vetlladors/es escolars, cursos d'atenció a la diversitat, cursos d'hostaleria i restauració, d'administració, d'acció social i comunitària, medi ambient, TIC, Tercer Sector, voluntariat,... Tria i remena i segur que trobaràs el que et convé!
Segueix-nos
No et perdis les nostres ofertes!
Segueix-nos a les xarxes socials
Som Fundesplai
Som una ONG que des de fa 45 anys treballem per l'educació i la felicitat dels infants, l'equitat, la inclusió social i la protecció de la natura.