Certificat d’Operacions Bàsiques de Restaurant i Bar adreçat a persones amb discapacitat (mínim 33%)
Subvencionat
Aprèn les habilitats que necessites per triomfar en l’hostaleria!
- Modalitat: Presencial
- Durada del curs: 330h
- Subvencionat: Sí
- Dates: Pendent de determinar
El curs
T’agradaria treballar en l’àmbit de l’hostaleria? Amb el nostre Curs d’Operacions Bàsiques de Bar i Restaurant per a persones amb discapacitat, adquiriràs totes les habilitats necessàries per destacar en el món de l’hostaleria!
El nostre equip docent especialitzat et guiarà en tot moment i t’ensenyarà totes les habilitats necessàries per treballar en qualsevol establiment d’hostaleria. Aprendràs tot el que necessites saber sobre el servei de taula, i com preparar plats i begudes senzilles amb una presentació elegant.
Al final del curs, obtindràs un certificat oficial que acreditarà les teves habilitats en operacions bàsiques de restaurant i bar i que et permetrà destacar en el món de l’hostaleria!
Aquest curs està dissenyat per a persones amb discapacitat i es requereix un certificat de discapacitat del 33%. En cas de no disposar d’aquest certificat, les persones interessades poden apuntar-se al Certificat de Professionalitat d’Operacions bàsiques de bar i restaurant (sense certificat de discapacitat).
En el nostre Centre de Formació estem compromesos amb la inclusió i l’accessibilitat, i el nostre personal està capacitat per facilitar que tot l’alumnat se senti còmode i benvingut.
Inscriu-te i forma’t com a cambrer o cambrera professional amb aquest curs oficial!
A qui s'adreça
Adreçat a persones que disposin de certificat de discapacitat del 33% o més (caldrà aportar-lo) inscrites al SOC com a demandants de feina.
Titulació que s'obté
Certificat de Professionalitat emès pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
Avaluació
Per tal d’obtenir el certificat de professionalitat has de complir els següents punts:
- Una assistència mínima del 75% d’hores per mòdul formatiu
- Aprovar les diferents activitats pràctiques i teòriques que realitzis al llarg del certificat
- Realitzar de forma adequada les pràctiques no laborals que inclou aquest certificat i que et posaran en contacte amb el món laboral
Sortides laborals
- Ajudant de cambrer o cambrera
- Ajudant de bar
- Ajudant d’economat
- Auxiliar de col·lectivitats
- Empleat de petit establiment de restauració
Llengua en que s'imparteix el curs
Promotors

FOAP
Aquesta acció formativa forma part del Programa d’Oferta en Àrees Prioritàries adreçades prioritàriament a persones treballadores desocupades (FOAP) atorgat al Centre de formació de Fundesplai. Aquesta formació està subvencionada pel Servei d’Ocupació de Catalunya.
Altres
Certificat de Profesionalitat de Nivell 1 (HOTR0208) Operacions bàsiques de restaurant i bar (consulta els requisits d’accés).
A la nostra seu al Prat del Llobregat, Centre Esplai, disposem d’un taller de cuina on gaudiràs d’aquest curs amb totes les eines, materials i instal·lacions necessàries per a treure’n el màxim profit!
Places limitades
Horari i calendari
PENDENT DE DETERMINAR
- Part teòrica: 250h
- Pràctiques no laborals: 80h
Temari
Servei bàsic de restaurant-bar
- Aplicació de normes i condicions higienicosanitàries en restauració
- Ús de la dotació bàsica del restaurant i assistència en el preservei
- Servei bàsic d’aliments i begudes i tasques de postservei en el restaurant
Aprovisionament, begudes i menjars ràpids
- Aprovisionament i magatzematge d’aliments i begudes en el bar
- Preparació i servei de begudes i menjars ràpids en el bar
Pràctiques professionals no laborals
Síguenos
¿No te pierdas nuestras ofertas!
Síguenos en las redes sociales
Som Fundesplai
Som una ONG que des de fa 45 anys treballem per l'educació i la felicitat dels infants, l'equitat, la inclusió social i la protecció de la natura.
Recent Comments